dziesięć punktów, <początkowo miały to być przykazania, jednak wyszły wytyczne> które idealny manager spełniać powinien.
1.nigdy nie jest idealnie. cokolwiek jest zrobione bardzo dobrze, zawsze można zrobić jeszcze lepiej.
2. menadżer jest od menadżerowania, nie od myślenia i pracowania, dlatego też podstawowe obowiązki powinien utrudniać sobie we wszelki możliwy sposób.
3. każdy początkujący menadżer musi pokazać kto jest panem, a kto plebsem, dlatego jednym z pierwszych zarządzeń na stanowisku powinno być zmienienie wcześniej obowiązujących reguł, bez wnikania w szczegóły i zastanawiania się czy były dobre, czy złe.
4. menadżer ma w obowiązku przypierdalanie się do wszystkiego. jak nie ma do czego, musi znaleźć coś na siłę.
5. podwładny jest tylko nędzną kreaturą, marnym i niegodnym przebywania w jednym pomieszczeniu z menadżerem istnieniem. jest złem koniecznym, z którym trzeba walczyć wszystkimi możliwymi sposobami. w dobrym guście jest także ciągłe przypominanie kto ma władzę.
6. menadżer nigdy, przenigdy nie powinien chwalić swoich pracowników. menadżer jest od gnojenia i jebania jak bure suki, nie od przytulania i głaskania po główce.
7. menadżer powinien znaleźć sobie wśród pracowników wroga. osobę, której nienawidzi z całego serca, gnoi i obwinia za całe zło świata.
8. menadżer wszystkie zasługi powinien przypisywać jedynie sobie, zaś o niepowodzenia obwiniać pracowników, szczególnie wtedy, gdy wina menadżera jest ewidentna.
9. menadżer powinien mówić szybko, cicho i niezrozumiale, żeby później mógł się trochę poprzypierdalać, że nikt nie wie o co mu chodzi. przede wszystkim musi szukać okazji do ciągłego przypierdolingu.
10. menadżer powinien mieć odmienne zdanie w tych tematach, w których pozostali pracownicy są ze sobą zgodni. jest to wręcz skurwiały obowiązek.
i na zakończenie podsumowanie i złota myśl w jednym:
OPIERDOLU NIGDY ZA DUŻO.
Punkty 8 i 9 moje ulubione. Skąd taki pomysł na post?:)
OdpowiedzUsuńhanibal
Wiesz, postanowilam prowadzić poradnik dla początkujących menadżerów i kierowników. Niech wszyscy biora przyklad z najlepszego hotelu na świecie.
UsuńPani kasia.
wytrzymujesz tam? :|
OdpowiedzUsuńNormalnie lepiej bym tego nie ujął. Wszystkie punkty pasują nie tylko do menadżerów, ale również do mojej kierowniczki. Wprost idealnie. A pojęcie "przypierdoling" jest cudowne. Moja to uprawia!
OdpowiedzUsuń