środa, 18 lipca 2012

reflekszyn


patrzę na młodego na zdjęciach i nadziwić się nie mogę jaką on ma piękną czaszkę! kształt idealny. wyraz twarzy jeszcze chwilami żabi, ale uśmiechnięty. i oczy szczęśliwe. on będzie piękniał i wyrastał, a ja bedę się starzeć i obwisać. chociaż pocieszam się tym, że to biologicznie niemożliwe, żeby cycki mojego rozmiaru, nawet za sto lat, dowisły do pępka. z pustego to i salomon nie dowiśnie. chyba.

tak sobie wczoraj siedziałam, expiłam i rozmyślałam nad sensem życia. i olśniło mnie. ja - ateistka, w jednej sekundzie poczułam całą miłość boga do naszego świata. do wszystkich ludzi. tego uczucia jest tyle, że aż się przelewa. kurwa, jak mogłam kiedyś być taka głupia i tego nie widzieć? ludzie mówią, że dowodem na jego obecność są piękne krajobrazy. inni, że góry. jeszcze ktoś, że wystarczy spojrzeć w oczy dziecka. to wszystko, to pikuś jest, powiem wam. ja znalazłam inny, najważniejszy dowód tego boskiego istnienia i jego wiecznej miłości. i tutaj chyba każdy przyzna mi rację. uwaga, wygłaszam:

PAJĄKI NIE MAJĄ SKRZYDEŁ!!

co może być większym świadectwem boskiej miłości, jak nie to, że w swojej wspaniałomyślności stworzył pająki bez skrzydeł? matko boska, jak ja się z tego cieszę! 

5 komentarzy:

  1. O stara! nie wyobrazasz sobie jak JA się z tego ciesze razem z Toba. allehuja i krzyz na droge pajakom ze skrzydlami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba z tej wdzięczności pomodlić się pójdę. serio. uświadomienie sobie tego, było najszczęśliwszym momentem w moim życiu. to takie jakby oświecenie.

      Usuń
  2. jest jeszcze obawa posiadania na starość tzw. piersi "kamień w skarpecie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, co to jest kamień w skarpecie? bo próbuję sobie to zwizualizować, a wyobraźnię mam naprawdę twórczą i nijak mi to nie wychodzi.

      Usuń
  3. ciekawe, czy gdyby latające pająki byłyby normalnością od setek lat, to czy nie byłyby dla nas tak samo obojętne jak muchy?

    dobra, żartuje, latające pająki nigdy by nie były normalnością. pieprzona anomalia.

    ~Szajba

    OdpowiedzUsuń